Animacje reklamowe – dlaczego są lepsze od filmu reklamowego?

HomeBiznes

Animacje reklamowe – dlaczego są lepsze od filmu reklamowego?

Czy przygotowanie dokumentów wchodzi w skład obsługi prawnej spółki?
Komu powierzyć budowę hali magazynowej z biurem?
Czy warto odbyć szkolenie planowania i harmonogramowania produkcji?

Animacje reklamowe to bardzo popularna forma materiałów multimedialnych, która jest wykorzystywana przy tworzeniu kampanii promocyjnych usług i produktów w telewizji i Internecie. Są one alternatywą dla filmów reklamowych, ponieważ mogą pełnić taką samą rolę, jak one. Wykonuje się animacje 2D i 3D. Te drugie, jeśli są wykonane przy użyciu dobrego sprzętu przez doświadczonego grafika z wyobraźnią, mogą nawet całkowicie zastąpić nagrywane materiały video. Warto zapoznać się z ofertą Berg Studio: https://bergstudio.pl/reklamy-telewizyjne-filmy-reklamowe-animacje/. 

Dlaczego warto wybrać animację, by reklamować swoją firmę?

Animacja reklamowa może być tańsza niż film. Nie wymaga ona używania kamery ani realizacji w studio. Spot całkowicie przygotowywany jest w narzędziu do tworzenia materiałów animowanych. Produkcja wymaga odpowiednich narzędzi i umiejętności, ale jest to często mniej kapitałochłonne niż wielogodzinne nagrania i montaż materiału. Odbiorcami mogą być zarówno dzieci, jak i dorośli. Materiał animowany ma dużo większą (bo często wyolbrzymioną) ekspresję, cechy bohaterów, przez co większą siłę przekazu.

Jakie są koszty animacji?

Klient studia filmowego powinien liczyć się, że promocja jego marki za pomocą tego typu materiałów będzie kosztowała powyżej 10 tysięcy złotych. Skuteczny marketing kosztuje sporo — trzeba się z tym liczyć. Jednak wydatki mogą się zwrócić z nawiązką, ponieważ reklama w telewizji lub Internecie dociera do szerokiego grona widzów, wpływa na decyzje zakupowe ludzi, zwiększa świadomość marki i pozwala realizować strategię marketingową. Różne formy reklamy, pozwalają trafiać do zróżnicowanych grup odbiorców.

Im bardziej znane studio animacji, tym cena może być wyższa. Warto jednak obejrzeć portfolio twórców spotów reklamowych. Do wyboru są animacje reklamowe 2D i animacje 3D. Każda z nich powstaje według ustalonego scenariusza.

Do czego warto wykorzystać animowany film reklamowy?

Produkcja filmów reklamowych istnieje po to, by powstawały materiały wideo, które można publikować w mediach społecznościowych, na stronie internetowej i emitować w telewizji lub ekranach w środkach transportu publicznego. Filmy i animacje mogą pełnić rolę informacyjną, perswazyjną i zachęcającą do zakupu.

Prosta reklama animowana

Nawet prosty spot lub film powinien docierać do odpowiedniej grupy docelowej. To jego nadrzędna rola. Warto o tym pamiętać. Prostota może sprawdzić się świetnie i dać lepsze efekty niż natłok postaci, informacji i elementów ozdobnych.

COMMENTS